Tuesday, September 24, 2019

Chewable Vitamin C Shaklee Untuk Kanak Kanak

Mengandungi 19 jenis vitamin dan mineral perlu. Vitamin c chewable shaklee sesuai untuk kanak kanak dewasa saya seorang peminat vitamin c kerana saya percaya vitamin c membantu pencerahan secara sekata pada tubuh badan meningkatkan imunisasi badan tidak mudah demam tiada selesema dan yang paling best ianya memudarkan parut jerawat.

Image Result For Set Diabetes Shaklee Shaklee Diabetes Coconut

Chewable Vita C Plus Qaseh Firdaus Com

Badan Sihat Hati Ceria Chewable Vitamin C Untuk Kanak Kanak

Pengambilan vitalea chewable dapat membantu membekalkan 19 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh seorang kanak kanak untuk membesar.

Chewable vitamin c shaklee untuk kanak kanak. Jadi anak anak dihantar ke taska semasa ibu bapa bekerja kan. Seperti yang kita semua maklum kehidupan di taska biasalah kalau ada sorang budak dah demam anak kita turut mudah untuk dijangkiti kan. Manfaat vitamin c dalam chewable vita c plus ini bukan sahaja boleh dinikmati kanak kanak malahan sangat sangat sesuai juga untuk dewasa yang jenis payah nak telan tablet.

Kena pastikan anak tiada alahan protein soya kerana meal shake shaklee adalah soy based. Nak kuatkan sistem imun badan badan anak anak. Jadiknye jika dewasa yang ingin mengambil chewable vita c plus boleh ambil sehari sehingga 5 biji untuk mendapatkan khasiat vitamin c yang sangat sangat bagus tu.

Kanak kanak 4 tahun ke atas mealshake omega guard dan chewable vita c. Tengaharini sharing kita mengenai kebaikan vitamin c shaklee untuk kanak kanak. Vitamin c chewable 100mg shaklee dalam bentuk kunyah sangat sesuai untuk kanak kanak dan boleh membantu tingkatkan pertahanan tubuh menentang penyakit.

Selain itu pembinaan kalsium dalam tulang menjadi kuat dan sihat. Anak selalu sakit demam batuk dan selsema. Set untuk kanak kanak meal shake omega guard dan chewable vitamin c.

Chewable vita c plus shaklee ditingkatkan formulasinya dengan tambahan citrus bioflavanoid complex dan menjadik antara supplement vitamin c paling lengkap dipasaran. Kami di shaklee ada menyediakan set vitamin premium untuk kanak kanak yang terdiri daripada vita lea for children meal shakes omega guard dan chewable vita c plus 100mg. Mari dapatkan khidmat nasihat percuma untuk kesihatan anak2 dengan pembelian di superb vitamin shoppe.

Vita lea for children. Vitamin c chewable ni bukan saja sesuai untuk kanak kanak tapi juga untuk orang dewasa. Cod sekitar putrajaya dan kawasan berdekatan serta pos laju ke seluruh malaysia termasuk sabah sarawak dan labuan.

100 vitamin a c d dan e serta kesemua 8 vitamin b yang lengkap. Zaman sekarang ni ramai ibu bapa yang bekerja. Sangat sangat berbeza ini kerana sustained vitamin c shaklee 500mg mempunyai 7biji oren manakala chewable vita c shaklee 100mg bersamaan dengan 1 12 biji oren.

Chewablevitamin Instagram Posts Photos And Videos Instazu Com

Chewable Vitamin C Shaklee 90 Tablets Readystock Exp2020

Sudahkah Anda Berikan Vitamin C Untuk Si Manja Anda Chewable Vita


Artikel Terkait


EmoticonEmoticon